TAISYKLĖS

1. BENDROSIOS NUOSTATOS IR TERMINAI.

1.1. Bendrosios nuostatos ir terminai.

1.1.1. Taisyklės – tai šios taisyklės, kurios nustato šunų centro TAILS (toliau – „Centro“) paslaugų teikimo tvarką, privalomuosius saugumo, higienos ir kitus reikalavimus klientams (apibrėžti žemiau), Centro bei klientų teises, pareigas bei įsipareigojimus. Taisyklės yra pateikiamos interneto svetainėje www.tails.lt. Centras pasilieka teisę atnaujinti Taisykles be išankstinio perspėjimo.
1.1.2. Paslaugos – tai Centro teikiamos paslaugos, kurias sudaro apgyvendinimas, priežiūra dienos centre, šuniukų iki 6 mėn socializacijos darželis.
1.1.3. Apgyvendinimas – tai šuns priežiūra su nakvyne. Paslauga susideda iš: atskiro kambarėlio su dubenėliais suteikimo, vedimo į lauką mažiausiai 3 kartus per dieną, interaktyvaus šėrimo bei iškrovos parinkimo pagal individą.
1.1.4. Dienos priežiūros centras (toliau – „Centras”) – tai šunų priežiūros paslauga be nakvynės darbo dienomis nuo 7:30 iki 19:30 val, savaitgaliais ir švenčių dienomis nuo 8:00 iki 20:00 val. Paslauga susideda iš: atskiro kambarėlio su dubenėliais suteikimo, vedimo į lauką mažiausiai 3 kartus per dieną, interaktyvaus šėrimo bei iškrovos parinkimo pagal individą.
1.1.5. Šuniukų iki 6 mėn socializacijos darželis (toliau – „Darželis”) – tai jaunų šuniukų socializacijos, tualeto mokymo, elgesio normų mokymo bei įvedimo į šeiminikų rutiną paslauga.
1.1.6. Papildomos paslaugos: maitinimas pasirinktinai sausu ar žaliu maistu, dresūra, važiavimas į miestą, FITNESS, SPA, nagų kirpimas.

1.2 Centro klientas (toliau – „Klientas“) – tai privatus ar juridinis asmuo, Centro nustatyta tvarka įsigijęs bet kurią paslaugą.

2. PASLAUGŲ UŽSAKYMAS IR ATŠAUKIMAS.

2.1. Paslaugos užsakymas.

2.1.1. Paslaugos užsakymas galimas tik registruotiems vartotojams internetu tails.lt .
2.1.2. Užsakant paslaugą būtinas išankstinis apmokėjimas.
2.1.3. Užsakius bazinį paketą papildomos paslaugos užsakomos check in metu arba augintinio viešnagės metu.

2.2. Paslaugos atšaukimas ir pinigų grąžinimas.

2.2.1. Užsakymo atšaukimas pasirinkus pinigų grąžinimą į sąskaitą:

2.2.1.1. Grąžinama visa suma išminusavus 30 eur administracinį mokestį, jei atšaukiama anksčiau nei prieš 4 savaites iki paslaugos suteikimo pradžios.
2.2.1.2. Grąžinama visa suma išminusavus 25% nuo užsakymo sumos, jei atšaukiama likus 4-2 savaitėms iki paslaugos suteikimo pradžios.
2.2.1.3. Grąžinama visa suma išminusavus 50% užsakymo sumos, jei atšaukiama likus mažiau nei 2 savaitėms paslaugos suteikimo pradžios.

2.2.2. Užsakymo atšaukimas pasirinkus kreditą į paskyrą, kurį galima išnaudoti per neribotą laiką:

2.2.2.1. Kredituojama visa suma išminusavus 20 eur jei atšaukiama anksčiau nei prieš 4 savaites iki paslaugos suteikimo pradžios.
2.2.2.2. Kredituojama visa suma išminusavus 20% nuo užsakymo sumos, jei atšaukiama likus 4-2 savaitėms iki paslaugos suteikimo pradžios.
2.2.2.3. Kredituojama visa suma išminusavus 40% nuo užsakymo sumos, jei atšaukiama likus mažiau nei 2 savaitėms paslaugos suteikimo pradžios.

2.2.3. Nemokamai atšaukti likus vėliau nei 7 dienoms iki paslaugos teikimo pradžios dėl ligos ar kalės rujos galima tik pateikus pažymą iš veterinaro.

2.3. Paslaugos pakeitimas ar perleidimas kitam klientui.

2.3.1. Užsakytą paslaugą galite perleisti kitam registruotam klientui, prieš tai suderinus su administracija.
2.3.2. Paslaugą galima pakeisti tik iš dienos priežiūros ar šuniukų darželio į paslaugą su nakvyne, primokant skirtumą.
2.3.3. Paslaugos datas galima keisti. Kiekvienam pakeitimui taikomas administracinis 30 eur mokestis.

2.4. Centras priima tik gyvūnus, atitinkančius šiuos reikalavimus:

2.4.1. Gyvūnas turi būti bent vieną kartą vakcinuotas ir po vakcinacijos praėję ne mažiau nei 10 dienų nuo: maro, infekcinio hepatito, infekcinio laringotracheito (2 tipo adenoviruso), parvovirusinio enterito, paragripo, leptospirozės, pasiutligės.
2.4.2. Gyvūnas privalo būti ženklintas poodine mikroschema.

2.5. Centras nepriima gyvūnų:

2.5.1. Su išsiskyrimo nerimo ir agresijos žmonėms elgsenos problemomis.
2.5.2. Sergančių užkrečiamomis ligomis.
2.5.3. Rujojančių kalių.
2.5.4. Jaunesnių nei 10 savaičių šuniukų.

3. CENTRO TEISĖS, PAREIGOS IR ATSAKOMYBĖ.

3.1. Centras turi teisę:

3.1.1. Keisti Centro darbo laiką.
3.1.2. Atsisakyti priimti gyvūną atvykimo dieną, jei įtariama, kad jis serga užkrečiama liga, yra kiti akivaizdūs sveikatos ar elgsenos sutrikimai, rujoja.
3.1.3. Nepilnai teikti ar neteikti papildomas Fitness ar SPA paslaugas, jei tai kelia gyvūnui per didelį stresą ar pavojų sveikatai. Užsakius šias paslaugas viešbučio darbuotojai jautresnius gyvūnus kasdien pratins prie procedūrų, o fiziškai nepasirengusiems šunims sudarys fizinio parengimo planą.
3.1.4. Tik susipažinus su gyvūnu dienos centre nuspręsti, ar jam gali būti suteikta paslauga su nakvyne.

3.2. Centras įsipareigoja:

3.2.1. Laikantis LR norminių teisės aktų reikalavimų bei šių Taisyklių teikti Klientams šunų priežiūros paslaugas.
3.2.2. Patalpų reguliarų valymą ir dezinfekciją paslaugos teikimo pabaigoje.
3.2.3. Gyvūnui susirgus ar susižeidus nedelsiant suteikti pirmąją pagalbą, informuoti šeimininką bei esant poreikiui ir šeimininkui sutikus kreiptis į veterinarijos kliniką dėl tolimesnio gydymo.
3.2.4. Pamainoje turėti bent vieną darbuotoją, tinkamai apmokytą suteikti pirmąją pagalbą bei išmanantį šunų elgseną bei kūno kalbą.
3.2.5. Informuoti klientą ar kliento kontaktinį asmenį apie pablogėjusią gyvūno sveikatą.
3.2.6. Klientui Facebook Messenger ar Instagram platformose teikti nuotraukas, filmuotą medžiagą bei kitą informaciją apie gyvūno viešnagę Centre.
3.2.7. Klientui atšaukus paslaugas ir pasirinkus grąžinimą į sąskaitą - pervesti grąžintiną sumą į nurodytą sąskaitą ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo paslaugos atšaukimo.

3.3. Centro atsakomybė.

3.3.1. Centras atsako už paliktą šunį bei juo rūpinasi visą priežiūros laikotarpį.
3.3.2. Atsisakius teikti paslaugas ne dėl kliento kaltės, grąžinti iš anksto sumokėtą sumą.
3.3.3. Centras nėra atsakingas už erkių, uodų bei kitų parazitų sukeltas ligas.
3.3.4. Klientui nenurodžius kitaip, Centras pasilieka teisę leisti šunims bendrauti tarpusavyje. Centras yra pilnai atsakingas už tokio sprendimo pasekmes.
3.3.5. Centras nėra atsakingas už savo įsipareigojimų pagal Sutartį nevykdymą ar netinkamą vykdymą dėl nenugalimos jėgos (force majuere) aplinkybių pagal LR teisės aktus.

4. KLIENTO TEISĖS, PAREIGOS IR ATSAKOMYBĖ.

4.1. Klientas turi teisę:

4.1.1. Atšaukti užsakytas paslaugas pagal sąlygas, nurodytas šių taisyklių 2.2. punkte.
4.1.2. Atsiimti gyvūną anksčiau nei pasibaigs užsakytos paslaugos vykdymas. Jei tai yra vienašališkas sprendimas, ne dėl Viešbučio kaltės, pinigai už neišnaudotas dienas grąžinami pagal šių taisyklių 2.2.1.3 ir 2.2.2.3. punktus.

4.2. Klientas įsipareigoja:

4.2.1. Naudodamasis bet kokiomis Centro paslaugomis laikytis šių Taisyklių.
4.2.2. Informuoti Centrą apie visas jam žinomas augintinio sveikatos bei elgsenos problemas.
4.2.3. Atvežti augintinį į Centrą iš anksto sutartu laiku.
4.2.4. Neužsakant maitinimo, atvežti savo maistą visam paslaugos laikotarpiui.
4.2.5. Užtikrinti, kad gyvūnas, kuriam užsakomos Centro paslaugos, turi visą užsakytos paslaugos terminą galiojančius reikalingus skiepus, neserga užkrečiamomis ligoms. Gyvūnas turi būti bent vieną kartą vakcinuotas ir po vakcinacijos praėję 10 dienų nuo: maro, infekcinio hepatito, infekcinio laringotracheito (2 tipo adenoviruso), parvovirusinio enterito, paragripo, leptospirozės ir pasiutligės.
4.2.6. Kartu su gyvūnu atvežti jo vedžiojimui tinkamas, nesudilusas priemones, gyvūno pasą su galiojančiais skiepais bei vaistus, jei tokius vartoja.
4.2.7. Atsiimti gyvūną sutartu laiku.
4.2.8. Jei dėl nenumatytų aplinkybių, negali atsiimti gyvūno laiku – kaip galima greičiau informuoti Centro administraciją ir užsakyti paslaugos pratęsimą.
4.2.9. Jei teko gyvūną gydyti - kompensuoti visas veternarines išlaidas.
4.2.10. Jei gyvūnas yra apdraustas - informuoti Centrą check in metu.

4.3. Klientų atsakomybė.

4.3.1. Klientas, prieš pasirinkdamas konkrečias Centro paslaugas, privalo atsižvelgti ir objektyviai įvertinti savo šuns galimas elgsenos problemas tokias kaip agresija, išsiskyrimo nerimas. Jeigu yra tikimybė, kad pasilikęs be šeimininkų šuo gali elgtis agresyviai, destruktyviai ar rodyti itin stiprią baimę, paniką, prieš užsakant paslaugas būtina pasikonsultuoti su Centro elgsenos specialistu.
4.3.2. Jei Klientas turi daugiau nei vieną šunį ir užsako jiems paslaugas vienoje patalpoje, už vienas kitam potencialiai padarytą žalą atsako klientas.
4.3.3. Klientas privalo atlyginti Centrui materialinę žalą, kurią Centras patyrė dėl Kliento kaltės ar dėl su Klientu atvykusių kitų asmenų kaltės, pagal Centro pateiktą nuostolių įvertinimo aktą.
4.3.4.Centrui padarytą žalą Klientas privalo atlyginti ne vėliau kaip per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo nuostolių įvertinimo akto pateikimo už žalos padarymą atsakingam Klientui dienos, išskyrus atvejus, jeigu Centro darbuotojų sutikimu su Klientu buvo nustatytas kitoks žalos atlyginimo terminas.

5. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS.

5.1. Sutikdamas su šiomis Taisyklėmis Klientas patvirtina, kad:

5.1.1. Su šiomis Taisyklėmis susipažino ir sutinka jų laikytis bei prisiima atsakomybę už Taisyklėse nustatytų sąlygų bei pareigų nesilaikymą bei dėl šio nesilaikymo sukeltas pasekmes.
5.1.2. Sutinka, kad jo telefono numeris ir elektroninio pašto adresas būtų naudojamas Centro tiesioginės rinkodaros tikslais (naujienų, informacinių, reklaminių žinučių siuntimui, kt.).
5.1.3. Sutinka, kad gyvūno viešnagės metu jis bus fotografuojamas ir/ ar filmuojamas ir vaizdinė medžiaga gali būti naudojama rinkodaros tikslais.

REZERVUOKITE SAVO VIETĄ

REZERVUOTI
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.
Sutinku Plačiau